basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2007 3.16i e90 170 binde, hatasız değişensiz boyasız.
90-95 civarlarına düşürme şansım var, bu araç hakkında düşünceniz nedir? renk siyah.
en hantal motora sahip olan model hocam. 0/100 13.5 saniye civarı son hızını artık sen düşün. 1.0 tsi octavia bile 0-100 10 saniye performansı düşün. matematiksel olarak octavia 100 kmh geldiği an 3.16 10 boy geride kalır yani performans olmadığı için gaza daha fazla süre basıyorsun ki 100 kmh çıkabilesin yakıt artıyor bu sefer tork yine yerlerde hep dezavantaj.

3.20 i falan eyvallah ama 3.16 hiç tavsiye etmiyorum yakıtı fazla performans yerlerde bmw den anlayan kişi bu motorlu aracı asla almaz diyebilirim.