aOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binmem dediğim VW Polo'ya biniyorum. (Küçük gelir diye binmem diyordum ama bana şimdilik yetiyor.)
2014 Model 1.2 TSI BM 90 HP Confortline.
Ben 2019 Ocak ayında şimdikine göre komik bir rakama aldım. Hemde 9700 Km. Şu an 18000 yaptım. Sayılıdır TR'de heralde bu kilometrede. Piyasası şu an 95-100 civarında diye biliyorum. 5-6 yaşında ve pazarı olan bir araç. Temiz bulursan tavsiye ederim. Dediğim gibi ben binmem diyordum sizin tercihiniz ne olur bilemem. Alacağınız araç için şimdiden Allah kaza bela göstermesin diyorum. İyi günlerde kullanın.
valla 2014 1.2 dizel
38-39'a alan bir arkadaşım 55e sattı 5-6 ay önce.
şu an çok komik rakamlar polo için ben bir türlü ısınamadım o paralara jetta veya passat çok daha mantıklı gibi geliyor.

serhat_sonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
passat al geç 2 günde satarsın zarar etmezsin.
hangi kasa, model önerirsin bu fiyatlar arasında? 2007 2008 falan var bu fiyatlara