hocam öncelikle Allah kolaylık versin, çoğu şeyi bizde yaptık ama şunlar biraz etki gösterdi... biogaia, anason-rezene çayı ve bu kolik müziği
https://www.youtube.com/watch?v=JY_HcSBzPN0 bu müziği yapan arkadaşın bebeği de kolikmiş ve bilmem kaç deneme sonunda bunu çıkartmış biz neredeyse 15 ayına kadar dinlettik ve bununla çok güzel uyudu. ilk başlarda telefon ile açıyordum daha sonra ucuz kablosuz hoparlor alarak sd kartın içine attım durmadan çaldı.
Gazlı bebek cidden çok zor ve tüm yaşam enerjinizi alıyor , yaşamayan bilemez. 9 aydır müziği duymamıştım şimdi senin için açınca o günler aklıma geldi