Hocam Allah kolaylık versin Allah bağışlasın. Bizimki dün 2 yaşını doldurdu ama 1 ay ile 4. Aylar arasında o 3 ay ne çektim ben bilirim haliyle yine ramazan idi saat 8 e doğru baslar 23 lere kadar çocuk artık katila katila bir hal olur artik uyku değil baygınlık şeklinde yorulduğu için uykuya geçerdi.
Sizin ve arkadaşların yaptığı yöntemler den sanırım atladigim olmamış. Tek çözümü ZAMAN diye öngörüyorum ben..yani hareket edip kendi gazını çıkardığı an ins o da siz de rahat edeceksiniz dir.