Çözüm: dağ başı. Başka çözüm yok. 3 ay hatta 4 ay dağ başına gidin. Bırakın ağlasınlar. Çevre de işitmemiş olur böylece. Damla, masaj, doğal taşlar, ilaç vs hiçbir şey çözmüyor. Kolik müziği vs de boş. Kundaklayın. Kundaksız yatmasın. Arabanız varsa gezdirin. Arabada susuyor. 9 yıl önce ilk yeğenimde vardı. 3 ay anamız ağladı. 2018 yılında da en küçük yeğenim doğdu. 4 ay boyunca yine viyak viyak hiç susmadı.
Şimdi mi? Ağzını burnunu yediğim büyüdü o zor günler geçti. Teyze diyor 😍😍😍
Yani demem o ki tek çözüm sabır. İnanın sizi çoookkk iyi anlıyorum. İnsan çok çaresiz hissediyor. Büyüyecek. Zaman hızlı geçecek. 3 ay sabır. Annesine rabbim sabır versin. En zoru onun işi. Maşallah diyelim. Allah analı babalı büyütsün.