Tavsiyem tüm ambalajlı gıdalardan hazır mamalardan uzak durmanız, bir subardağı su da bir çay kaşığı öğütülmemiş kimyonu 7 dk çok kısık ateşte kaynatın, 7 dk sonra kapatın süzün soğusun bebeğe gün içinde ara ara 1 cay kaşığı içirin (gün içinde 2-3 kere ) kalanı da birer fincan siz tüketin çay gibisinden içine bir şey koymayın zaten ılık su tadı var şifa olsun