Biz 4 ay çektik, akşam 6-7 gibi ağlamaya başlar gece 1 de yorgun düşüp yatardı. Zor bir süreç yapacak pek birşey yok. Kendi kendine hareket etmeye başlayınca yavaş yavaş geçiyor. Bir ilaç var aslında ilaç da değil adınıntam hatırlamıyorum ama o bazen iyi geliyordu. Ama genel olarak pek çözüm yok hocam. Bekleyeceksiniz..
Battaniye de sallayınca biraz iyi geliyordu