yeni kavga ettik,sevdiğime hiç pişman olmadım ama karşı cins dahil herkes pişman ettirmek için elinden ne geliyorsa yaptırıyor.
şimdi yazıyorum bir şiir döküyorum içimi r10a
Dayım söylerdi efendi gibi
seversen
Adam gibi satarlar seni
3 kuruşluk yalan dünyada sevgini
kimse ağlamaz cenaze namazından
ak saçlı annenden başka
değmez oğlum,olmaz kimse benden başka
sana yar
derdi anam,kendi kötümüz elin iyisinden daha iyi
derdi anam,ağlama oğlum değmez böylerine
değerinden fazla değer vermeyecen cigeri 5 para etmezlere
Evlilik hayali ile kurdugum hayallere
pembe panjurlu evimizi sığdıramazken
umudumu hala senden kesmemişken
dününü unutan adam seni çok sevmişken
kalbini kırmak niye
elalelim sevdiği,kıyamıyor erkeğine
sense,yazık bırakıp gitmek için aradıgın bahanelelere
mübarek günün gecesinde
moralimi sıfırla diyen çalan cebime
beddua okumak isterdim
adam gibi seven,efendi gibi terketmeli
sevdiğine beddua etmemeli
of of aklıma geldikçe yazarım belki....
gecenin bir vakti öylesine karalıyorum
9
●580
- 19-09-2008, 01:48:20Üyeliği durduruldubilmiyorum musa,neden hep bizi tekmeleyen ayaga gidiyoruz?anlamıyorum onun kalbini kıracak en ufak bir şey söylemeyezken,her lafımı açıklamak zorunda hissederken sırf yalnış anlamasın diye,yazık ya bana yazık,sevmeyi özlediğim için sırf bu mısraları dökebilmek için,daha çok seviyorum...
- 19-09-2008, 01:53:24Durumunu anlıyorum hemde çok çok iyi anlıyorrum.Bi zamanlar bende alkollü halimle foruma girerdim neden ? Çünkü aynı durumdaydım seninle. Ordan burdan bulduğum en arabesk şarkıların içine gömerdim kendimi sırf biraz unutmak sırf biraz kafa dağıtmak için... ama ayılınca ne oluyordu yine aynı sahne yine aynı oyuncular. Kadehler ve ben... Faydası kime serkan kimin umrunda ki... Üzülen sensin onun bundan haberi var mı serkan üzülmüş şiir yazmış mı diyecek.Yaranı deşmeyim senide üzmeyim ama gerçekler bunlar serkan. Benide gece gece sigara delisi yaptın ya hadi hayırlısı sonu nereye gidecek bakalım... "Takmamak Lazım kafaya TOKADAN BAŞKA"
- 19-09-2008, 02:02:34Üyeliği durduruldumg-web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işte bir yalnızlık var dostum,sol yanım acıyor diye başlayan cümleleri okurken,erkek adama ağlamak yakışmaz diyen babama,gece vakti selam olsun,Gecenin 2sinde bu yalvarış yakarış niye?kime?boşvermeli böylelerine
- 19-09-2008, 02:16:50bu dünyada mutluluk 3-4 damla gözyaşı
acı hatıralarım bana gönül yoldaşı
bu benim kaderimmiş
gönlüm oldu sırtaşı
aradım bulamadım ben hayat arkadaşı.....
Çok sevdim suç sayıldı
hiç sevmedim kabahat
bir his diyorki bana
Çek git kendini arat....
( kendi yaşantımdan çok uzaklaşıp
bütün anılara adını yazıp
seni yıldız diye göklere dizip
yanına aşkımla gelmek isterim
gittiğin yollarda yıllarca koşup
dua eder gibi seni konuşup
en son nefesimde sana kavuşup
ayak uçlarında ölmek isterim...... )