bu dünyada mutluluk 3-4 damla gözyaşı
acı hatıralarım bana gönül yoldaşı
bu benim kaderimmiş
gönlüm oldu sırtaşı
aradım bulamadım ben hayat arkadaşı.....
Çok sevdim suç sayıldı
hiç sevmedim kabahat
bir his diyorki bana
Çek git kendini arat....
( kendi yaşantımdan çok uzaklaşıp
bütün anılara adını yazıp
seni yıldız diye göklere dizip
yanına aşkımla gelmek isterim
gittiğin yollarda yıllarca koşup
dua eder gibi seni konuşup
en son nefesimde sana kavuşup
ayak uçlarında ölmek isterim...... )