Durumunu anlıyorum hemde çok çok iyi anlıyorrum.Bi zamanlar bende alkollü halimle foruma girerdim neden ? Çünkü aynı durumdaydım seninle. Ordan burdan bulduğum en arabesk şarkıların içine gömerdim kendimi sırf biraz unutmak sırf biraz kafa dağıtmak için... ama ayılınca ne oluyordu yine aynı sahne yine aynı oyuncular. Kadehler ve ben... Faydası kime serkan kimin umrunda ki... Üzülen sensin onun bundan haberi var mı serkan üzülmüş şiir yazmış mı diyecek.Yaranı deşmeyim senide üzmeyim ama gerçekler bunlar serkan. Benide gece gece sigara delisi yaptın ya hadi hayırlısı sonu nereye gidecek bakalım... "Takmamak Lazım kafaya TOKADAN BAŞKA"