bilmiyorum musa,neden hep bizi tekmeleyen ayaga gidiyoruz?anlamıyorum onun kalbini kıracak en ufak bir şey söylemeyezken,her lafımı açıklamak zorunda hissederken sırf yalnış anlamasın diye,yazık ya bana yazık,sevmeyi özlediğim için sırf bu mısraları dökebilmek için,daha çok seviyorum...