yeni kavga ettik,sevdiğime hiç pişman olmadım ama karşı cins dahil herkes pişman ettirmek için elinden ne geliyorsa yaptırıyor.
şimdi yazıyorum bir şiir döküyorum içimi r10a

Dayım söylerdi efendi gibi
seversen
Adam gibi satarlar seni
3 kuruşluk yalan dünyada sevgini
kimse ağlamaz cenaze namazından
ak saçlı annenden başka
değmez oğlum,olmaz kimse benden başka
sana yar
derdi anam,kendi kötümüz elin iyisinden daha iyi
derdi anam,ağlama oğlum değmez böylerine
değerinden fazla değer vermeyecen cigeri 5 para etmezlere
Evlilik hayali ile kurdugum hayallere
pembe panjurlu evimizi sığdıramazken
umudumu hala senden kesmemişken
dününü unutan adam seni çok sevmişken
kalbini kırmak niye
elalelim sevdiği,kıyamıyor erkeğine
sense,yazık bırakıp gitmek için aradıgın bahanelelere
mübarek günün gecesinde
moralimi sıfırla diyen çalan cebime
beddua okumak isterdim
adam gibi seven,efendi gibi terketmeli
sevdiğine beddua etmemeli

of of aklıma geldikçe yazarım belki....