İhtiyaç yardımlarının ihtiyacı olmayanların başvurması?
8
●190
- 06-05-2020, 22:22:53Görünüşe göre ihtiyacı olmadığı halde çevremde ve internet üzerinde yardımlara başvurup onay bekleyen, onay verilmediğinde bize neden yok diyen yada arabasını saklayıp yardım gelince son model arabayı kapının önüne çeken insanlara sesleniyorum içiniz nasıl alıyor bunu? Ben gece konduda oturuyorum çevremde o kadar aç insan var ki anlatamam. (açtan kastım doyumsuz) hepsinin evinin önünde son model arabalar yardım geleceği zaman arabalarını üst mahallelere bırakıyorlar. Yardımların gerçek hak sahiplerine ulaşamadığını düşünüyorum cidden bu beni oldukça rahatsız ediyor..
- 06-05-2020, 22:26:20o arabalı kişiler malum kişilerin torpilli elemanları
yapacak birşey yok . türkiyede sürekli yaşanılan olay TORPİL .
- 06-05-2020, 22:29:10Bu gerçekten ciddi ciddi karaktersizlik gerektiren bir durum. Gerçekten vicdanlarına sığdırıp o aç kalan, yemek yiyemeyen, isinamayan insanların hakkına girip onların parasını yiyebiliyorlar anlayamıyorum. Ihtiyacın olsa eyvallah da ihtiyacın yoksa bırak da ihtiyacı olan alsın be doyumsuz köpek. Yani içleri rahat rahat bunları alıp, kendilerine de yakıştırıyorlar ya ne küfür etsen az. Yüzüne tükürsen çok şükür der bu tipler.
- 06-05-2020, 22:32:25Vallahi ne diyeyim. Bu kötü günde ciddi ihtiyacı olmayıp da bizi mağdur edenlere rabbim yedirmesin. Ve bunun oto kontrolünü sağlayamayanlara da yazıklar olsun. Burda bir kaç arkadaş olmasaydı ben iftar açamayacaktım. Allah onlardan razı olsun. Şimdi de kullandığım bilgisayarımı satıyorum. Başka çare yok. Yazılacak çok şey var ama yazamıyorum.
- 06-05-2020, 22:34:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende gece konduda oturuyorum +4 kisiye bakiyorum kendi capimda biseyler yapiyorum ufakda olsa en cok o isiklarda sokaga cikma yasagi oldugu halde cocuklarin cam silmeleri asiri zoruma gidiyor bazen onlara cep harciligi verip sevindirebiliyorum ama cidden ihtiyaci olan kisiler deildi durumu iyi olanlara gitmeside ayri bir olay hayirlisi Allah goruyor
- 06-05-2020, 22:35:54Para kazanmak kolay, mesela helal kazanmakta.
Devletin malını yiyince 1 kişiyle helalleşmeyeceksin 80 milyon kişiyle hesaplaşmak helallik almak var. - 06-05-2020, 22:36:05beni de rahatsız ediyor.
ahlak ve vicdan sahibi insanlar her zaman allah yolunda gider - 06-05-2020, 22:43:15Devletin parasını kullanmanın (gerçek ihtiyaç sahipleri yerine kullanmanın) vebalini ödemek çok zor olacak. Tüyü bitmemiş yetimin hakkı var o parada.
yapacak birşey yok . türkiyede sürekli yaşanılan olay TORPİL .
