Görünüşe göre ihtiyacı olmadığı halde çevremde ve internet üzerinde yardımlara başvurup onay bekleyen, onay verilmediğinde bize neden yok diyen yada arabasını saklayıp yardım gelince son model arabayı kapının önüne çeken insanlara sesleniyorum içiniz nasıl alıyor bunu? Ben gece konduda oturuyorum çevremde o kadar aç insan var ki anlatamam. (açtan kastım doyumsuz) hepsinin evinin önünde son model arabalar yardım geleceği zaman arabalarını üst mahallelere bırakıyorlar. Yardımların gerçek hak sahiplerine ulaşamadığını düşünüyorum cidden bu beni oldukça rahatsız ediyor..