Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende gece konduda oturuyorum +4 kisiye bakiyorum kendi capimda biseyler yapiyorum ufakda olsa en cok o isiklarda sokaga cikma yasagi oldugu halde cocuklarin cam silmeleri asiri zoruma gidiyor bazen onlara cep harciligi verip sevindirebiliyorum ama cidden ihtiyaci olan kisiler deildi durumu iyi olanlara gitmeside ayri bir olay hayirlisi Allah goruyor