Bu gerçekten ciddi ciddi karaktersizlik gerektiren bir durum. Gerçekten vicdanlarına sığdırıp o aç kalan, yemek yiyemeyen, isinamayan insanların hakkına girip onların parasını yiyebiliyorlar anlayamıyorum. Ihtiyacın olsa eyvallah da ihtiyacın yoksa bırak da ihtiyacı olan alsın be doyumsuz köpek. Yani içleri rahat rahat bunları alıp, kendilerine de yakıştırıyorlar ya ne küfür etsen az. Yüzüne tükürsen çok şükür der bu tipler.