Vallahi ne diyeyim. Bu kötü günde ciddi ihtiyacı olmayıp da bizi mağdur edenlere rabbim yedirmesin. Ve bunun oto kontrolünü sağlayamayanlara da yazıklar olsun. Burda bir kaç arkadaş olmasaydı ben iftar açamayacaktım. Allah onlardan razı olsun. Şimdi de kullandığım bilgisayarımı satıyorum. Başka çare yok. Yazılacak çok şey var ama yazamıyorum.