• 06-05-2020, 00:35:21
    #10
    Bizde de aynı şekilde ödemeler geçmedi. Doğru düzgün bir bilgi de alınmıyor maalesef, ne ALO 170'den ne işkur müdürlüklerinden.
  • 06-05-2020, 00:44:34
    #11
    Bizden de iban istediler verdik. Kçö'den yararlananlar ve yararlanamayanlar için henüz cevap gelmedi, bu sayede ücretsiz izin başvrusu da yapamadık. Alo 170 başvuruyu göremiyor ne durumda bilmiyorlar. E-Devlet ve İşkur sitesinde bilgi yok.
  • 06-05-2020, 07:17:40
    #12
    teşekkür ederim bilgilendirmeler için
  • 06-05-2020, 08:55:30
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde aynı şekilde başvuru onayladı iş yerinin ıban bilgisi güncel ama dün hesabıma gelen kçö yok kimse bilgi de vermiyor
  • 06-05-2020, 12:17:12
    #14
    Benim eşimin ibanını aldılar işkur dan bakıyorum herhangi birşey görünmüyor yaklaşık 2 hafta oldu. Bilgisi olan var mı acaba ne zaman işleme alınır.
  • 06-05-2020, 12:20:39
    #15
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim eşimin ibanını aldılar işkur dan bakıyorum herhangi birşey görünmüyor yaklaşık 2 hafta oldu. Bilgisi olan var mı acaba ne zaman işleme alınır.
    ALO170'i arayın yada https://alo170.prizmaemys.com/user_join.php adresinden iletişime geçip bir sorun hocam.
  • 06-05-2020, 12:44:18
    #16
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim eşimin ibanını aldılar işkur dan bakıyorum herhangi birşey görünmüyor yaklaşık 2 hafta oldu. Bilgisi olan var mı acaba ne zaman işleme alınır.
    8 Nisan da basvurdu bizim muhasebecide hala ses yok. 10 farklı sirketten başvurmuş 4 une donus yapmışlar daha. Cok yogunluk var yetisemiyolar buyuk oihtimal.
  • 06-05-2020, 20:38:58
    #17
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim eşimin ibanını aldılar işkur dan bakıyorum herhangi birşey görünmüyor yaklaşık 2 hafta oldu. Bilgisi olan var mı acaba ne zaman işleme alınır.
    alo 170 arayın hocam detaylı bilgi veriyorlar sorun yoksa ibanda dosya açıyorlar 3 iş günü içerisinde dönüş yapılıyormuş
  • 06-05-2020, 20:45:48
    #18
    Gerçekten duruma bakınca üzülüyor insan kimse hakkını savunmasını bilmediği gibi bu hengamede yaşanan sürecin nedir ne işe yarar işçi lehine ve aleyhine olan kısımları neler dir bilen yok..

    HERKES komşusun dan duyduğu kadar bilgiye sahip

    Öncelikle hesabına kçö kazandığına dair bilgilendirme yapıldıysa o para 8 mayıs tarihine kadar hesabınıza geçecek tir..
    Burda ki aksama sebebi işkur un sisteme giriş i yapmış olması ama ödemeyi yapacak birimin henüz onay vermemiş olmasından dolayı dır..

    DİĞER konu da gecikmeler in olma sebebi aşırı yoğunluk olması sebebiyle henüz işçi listelerinin sisteme girilmemiş olması sebebiyle dir

    Başvuru yapan herkese aksilik olmazsa 8 mayıs a kadar ödemeleri yapılacaktır

    Hakketmediği halde alanlar dan faiziyle birlikte geri alınacaktır..