Bizden de iban istediler verdik. Kçö'den yararlananlar ve yararlanamayanlar için henüz cevap gelmedi, bu sayede ücretsiz izin başvrusu da yapamadık. Alo 170 başvuruyu göremiyor ne durumda bilmiyorlar. E-Devlet ve İşkur sitesinde bilgi yok.