RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim eşimin ibanını aldılar işkur dan bakıyorum herhangi birşey görünmüyor yaklaşık 2 hafta oldu. Bilgisi olan var mı acaba ne zaman işleme alınır.
8 Nisan da basvurdu bizim muhasebecide hala ses yok. 10 farklı sirketten başvurmuş 4 une donus yapmışlar daha. Cok yogunluk var yetisemiyolar buyuk oihtimal.