RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim eşimin ibanını aldılar işkur dan bakıyorum herhangi birşey görünmüyor yaklaşık 2 hafta oldu. Bilgisi olan var mı acaba ne zaman işleme alınır.
alo 170 arayın hocam detaylı bilgi veriyorlar sorun yoksa ibanda dosya açıyorlar 3 iş günü içerisinde dönüş yapılıyormuş