Gerçekten duruma bakınca üzülüyor insan kimse hakkını savunmasını bilmediği gibi bu hengamede yaşanan sürecin nedir ne işe yarar işçi lehine ve aleyhine olan kısımları neler dir bilen yok..
HERKES komşusun dan duyduğu kadar bilgiye sahip
Öncelikle hesabına kçö kazandığına dair bilgilendirme yapıldıysa o para 8 mayıs tarihine kadar hesabınıza geçecek tir..
Burda ki aksama sebebi işkur un sisteme giriş i yapmış olması ama ödemeyi yapacak birimin henüz onay vermemiş olmasından dolayı dır..
DİĞER konu da gecikmeler in olma sebebi aşırı yoğunluk olması sebebiyle henüz işçi listelerinin sisteme girilmemiş olması sebebiyle dir
Başvuru yapan herkese aksilik olmazsa 8 mayıs a kadar ödemeleri yapılacaktır
Hakketmediği halde alanlar dan faiziyle birlikte geri alınacaktır..