Telefon için (İphone) kayıt ile ilgili sorum var
6
●86
- 05-05-2020, 18:11:38Yurtiçi alacaksınız o zaman, IMEI çok farklı bir olay Apple Cihazlarında.latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2020, 18:13:03Ciddi anlamda yüksek amacım şu an almak değil 7 plusum varda acaba var mı bi yolu diye merak ettimyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2020, 18:14:51Ne yazık ki, tavsiyem Android'lere geçmeniz olacaktır.latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi günler. - 05-05-2020, 18:15:20iphonelerde hiçbür yok eğer anakart bulursan sağlam bilemem
hiçbir yöntem yok - 05-05-2020, 18:36:03yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSerdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederimoquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle