• 05-05-2020, 18:10:27
    #1
    Kayıt parası malum arkadaşlar 2k oldu o yüzden dışarıdan almak mantıksız kaçıyor bunun başka türlü bildiğiniz daha ucuz yollu bir yolu var mı acaba ?
  • 05-05-2020, 18:11:38
    #2
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt parası malum arkadaşlar 2k oldu o yüzden dışarıdan almak mantıksız kaçıyor bunun başka türlü bildiğiniz daha ucuz yollu bir yolu var mı acaba ?
    Yurtiçi alacaksınız o zaman, IMEI çok farklı bir olay Apple Cihazlarında.
  • 05-05-2020, 18:13:03
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçi alacaksınız o zaman, IMEI çok farklı bir olay Apple Cihazlarında.
    Ciddi anlamda yüksek amacım şu an almak değil 7 plusum varda acaba var mı bi yolu diye merak ettim
  • 05-05-2020, 18:14:51
    #4
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi anlamda yüksek amacım şu an almak değil 7 plusum varda acaba var mı bi yolu diye merak ettim
    Ne yazık ki, tavsiyem Android'lere geçmeniz olacaktır.
    İyi günler.
  • 05-05-2020, 18:15:20
    #5
    iphonelerde hiçbür yok eğer anakart bulursan sağlam bilemem



    hiçbir yöntem yok
  • 05-05-2020, 18:24:33
    #6
    maalesef
  • 05-05-2020, 18:36:03
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazık ki, tavsiyem Android'lere geçmeniz olacaktır.
    İyi günler.
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphonelerde hiçbür yok eğer anakart bulursan sağlam bilemem



    hiçbir yöntem yok
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef
    Teşekkür ederim