yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtiçi alacaksınız o zaman, IMEI çok farklı bir olay Apple Cihazlarında.
Ciddi anlamda yüksek amacım şu an almak değil 7 plusum varda acaba var mı bi yolu diye merak ettim