Konu
Telefon için (İphone) kayıt ile ilgili sorum var
05-05-2020, 18:10:27
#1
latiftr
Kayıt parası malum arkadaşlar 2k oldu o yüzden dışarıdan almak mantıksız kaçıyor bunun başka türlü bildiğiniz daha ucuz yollu bir yolu var mı acaba ?