Konu
Telefon için (İphone) kayıt ile ilgili sorum var
05-05-2020, 18:36:03
#7
latiftr
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne yazık ki, tavsiyem Android'lere geçmeniz olacaktır.
İyi günler.
Serdarcan97 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iphonelerde hiçbür yok eğer anakart bulursan sağlam bilemem
hiçbir yöntem yok
oquzhane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maalesef
Teşekkür ederim