Konu
Telefon için (İphone) kayıt ile ilgili sorum var
05-05-2020, 18:11:38
#2
yalinyalniz
latiftr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kayıt parası malum arkadaşlar 2k oldu o yüzden dışarıdan almak mantıksız kaçıyor bunun başka türlü bildiğiniz daha ucuz yollu bir yolu var mı acaba ?
Yurtiçi alacaksınız o zaman, IMEI çok farklı bir olay Apple Cihazlarında.