latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt parası malum arkadaşlar 2k oldu o yüzden dışarıdan almak mantıksız kaçıyor bunun başka türlü bildiğiniz daha ucuz yollu bir yolu var mı acaba ?
Yurtiçi alacaksınız o zaman, IMEI çok farklı bir olay Apple Cihazlarında.