• 21-04-2020, 22:21:47
    #1
    Merhabalar https://1milyonistihdam.hmb.gov.tr/kayit-ol a girip kayıt olayım dedim e posta adresimi yazdım i ye basınca algılamıyor ı ya basınca i olarak algılıyormuş bunu farketmeden kayıt oldum ve e postam adsoyad@gmal.com oldu gmail olmadı e haliyle aktivasyon maili de gelmedi tekrar kayıt oluşturayım dedim kayıt oluşturulamıyormuş aynı tckn ile bunu nasıl düzeltebiliriz?
  • 21-04-2020, 22:24:18
    #2
    destek@btkakademi.gov.tr mail atıp bilgi alırsınız.bunu sizin düzenleme veya değiştirme şansınız yok.
  • 21-04-2020, 22:24:57
    #3
    Ben internet siteai üzerinden başvurdum. Bana da mail gelmedi hala. Haberlerde e-devlet üzerinden başvuru yapılabildiği söylendi ama e-devlette göremedim.
  • 21-04-2020, 22:25:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    seceche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben internet siteai üzerinden başvurdum. Bana da mail gelmedi hala. Haberlerde e-devlet üzerinden başvuru yapılabildiği söylendi ama e-devlette göremedim.
    48 saate kadar sürecekmiş maillerin ulaşması , neyi düzgün yaptıkki
  • 21-04-2020, 22:27:05
    #5
    seceche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben internet siteai üzerinden başvurdum. Bana da mail gelmedi hala. Haberlerde e-devlet üzerinden başvuru yapılabildiği söylendi ama e-devlette göremedim.
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    48 saate kadar sürecekmiş maillerin ulaşması , neyi düzgün yaptıkki
    48 saat içinde gelecek bana 10 saat sonra geldi, e devlletten başvuru yok.
  • 21-04-2020, 22:27:24
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    s harfine hatalı basmam sebebi ile o hatanın ucundan döndüm. Mailler eşleşmiyor dediğinde mail@ yerine mal yazdığımı gördüm. Düzeltilmesi gerekiyor bu durumun.
  • 21-04-2020, 22:30:52
    #7
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s harfine hatalı basmam sebebi ile o hatanın ucundan döndüm. Mailler eşleşmiyor dediğinde mail@ yerine mal yazdığımı gördüm. Düzeltilmesi gerekiyor bu durumun.
    Bir de yazılımcı yetiştirecekler hocam
  • 21-04-2020, 22:37:27
    #8
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s harfine hatalı basmam sebebi ile o hatanın ucundan döndüm. Mailler eşleşmiyor dediğinde mail@ yerine mal yazdığımı gördüm. Düzeltilmesi gerekiyor bu durumun.
    Hocam tuş karakter kombinasyonu neye göre kurulmuş bilmiyorum da sanırım " ı " basında " i " algılıyor. Ya bilerek o şekilde yapıldı yada yazılımı yapan arkadaş kombinasyonu hatalı kurdu.
  • 21-04-2020, 22:39:06
    #9
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s harfine hatalı basmam sebebi ile o hatanın ucundan döndüm. Mailler eşleşmiyor dediğinde mail@ yerine mal yazdığımı gördüm. Düzeltilmesi gerekiyor bu durumun.
    + içeriye girdikten sonra özgeçmiş doldururken bir sürü bug var bi tik i işaretleyip kaldırdıktan sonra donuyor devam et tuşuna basamıyon vs 1 milyon yazılımcı gümbür gümbür geliyor..