Ben internet siteai üzerinden başvurdum. Bana da mail gelmedi hala. Haberlerde e-devlet üzerinden başvuru yapılabildiği söylendi ama e-devlette göremedim.
48 saate kadar sürecekmiş maillerin ulaşması , neyi düzgün yaptıkki
48 saat içinde gelecek bana 10 saat sonra geldi, e devlletten başvuru yok.