Merhabalar
https://1milyonistihdam.hmb.gov.tr/kayit-ol a girip kayıt olayım dedim e posta adresimi yazdım i ye basınca algılamıyor ı ya basınca i olarak algılıyormuş bunu farketmeden kayıt oldum ve e postam
adsoyad@gmal.com oldu gmail olmadı e haliyle aktivasyon maili de gelmedi tekrar kayıt oluşturayım dedim kayıt oluşturulamıyormuş aynı tckn ile bunu nasıl düzeltebiliriz?