Çok fazla beklenti içerisine girmeyin arkadaşlar. 1 milyon yazılımcıyı istihdam edecek güruh daha kendi altyapısını oluşturamıyor.Aktivasyon maili gönderebilecek sistemden yoksunlar. Test bile yapmadan productionda insanlara sundukları sisteme bak. Önce okullarda yetiştirdikleri ilgili mezun bölümlerine adam akıllı eğitim verip istihdam sağlasınlar sonra böyle maceralara atlarlar. Reklam amaçlı yapılmış bir hareket.