Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla beklenti içerisine girmeyin arkadaşlar. 1 milyon yazılımcıyı istihdam edecek güruh daha kendi altyapısını oluşturamıyor.Aktivasyon maili gönderebilecek sistemden yoksunlar. Test bile yapmadan productionda insanlara sundukları sisteme bak. Önce okullarda yetiştirdikleri ilgili mezun bölümlerine adam akıllı eğitim verip istihdam sağlasınlar sonra böyle maceralara atlarlar. Reklam amaçlı yapılmış bir hareket.
Haklısın hocam ben de böyle düşünüyorum çoğu kişi dikkat meselesine yoğunlaşmış o ı i mevzusu yazılımcı dikkatini ölçmek için falan diyorlar da bilmiyorum ne olacak suan hayırlısı