s harfine hatalı basmam sebebi ile o hatanın ucundan döndüm. Mailler eşleşmiyor dediğinde mail@ yerine mal yazdığımı gördüm. Düzeltilmesi gerekiyor bu durumun.
Hocam tuş karakter kombinasyonu neye göre kurulmuş bilmiyorum da sanırım " ı " basında " i " algılıyor. Ya bilerek o şekilde yapıldı yada yazılımı yapan arkadaş kombinasyonu hatalı kurdu.