• 20-04-2020, 15:16:38
    #1
    igtr.net
    Merhaba dün buradan r10 dan bir arkadaş konusuna yazdım satıyorum diye sonra fiyat gayet uygun satıyorum. Bana dedi ki kesin organik mi kesin dedim. Daha sonra ise dedi başka biri sizin gönderdiklerinize bot diyor o kadar uyguna olamaz diyor.

    Kendisine şunu söyledim: Eğer bot gönderilirse iade sağlarım diye. Tama dedi sipariş verdi.

    Ve bu gün sabah uyandım: Hocam işimiz yalan oldu gibi birmesaj atmış.
    Ben siparişe baktım hesap gizli.

    Kişiye şunu dedim gizli hesap olduğu için gönderim sağlanmaz.

    Oda direk olarak gizli hesaba gönderim yapmıyorsanız bot o zaman dedi.

    Bende iadesini sağladım.

    1. Sorun: Kİşi piyasayı bilmiyor. Ve smm panellerin bri çoğunda o fiyata satılıyor. Ve o bot diyen kişide o smm panellerden birinden atacak ve ona gizli hesaba gönderim yapılmayacağını söyeyecek.
    2. Sorun: R10 da başkasını kötülemek bu kadar kolay mı? Yani mesela bilmeden kişi bot atıyor diyen diğer kişi iftira atıyor. Ben uzun süredir bu işteyim her zaman smm panel kullanıcılarına ve smm panel sahiplerine yardımcı oldum. R10 da smm panel sahipleri yenilerin hepsi benim onlara ne kadar yardımcı olduğumu bilir. Eski panelleride asla rakip görmem yani iyiyse iyi derim.

    Bilmeden konuşmayın.
  • 20-04-2020, 15:19:01
    #2
    "Oda direk olarak gizli hesaba gönderim yapmıyorsanız bot o zaman dedi. "

    bu cümle yeter zaten
  • 20-04-2020, 15:20:28
    #3
    igtr.net
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Oda direk olarak gizli hesaba gönderim yapmıyorsanız bot o zaman dedi. "

    bu cümle yeter zaten
    Aynen öyle hocam Gizli hesaba gelmiyorsa o zaman bot
  • 20-04-2020, 15:21:49
    #4
    hocam allah kolaylık versın tıcaret de oluyor boyle seyler sabır herseyın ılacı sız durust olun hersey sızden yana olacaktır. reklam ıcın bende gorusme saglıyabılırım sızlerle ıcerıklere gore tesekkur eder basarılar dılerım.
  • 20-04-2020, 15:22:56
    #5
    Tüm sorun müşterinin piyasayı bilmemesinden ve muhtemelen tanıdığı tarafından kandırılmasından kaynaklanmış. Bilmiyorki Fatih hocamın sonuna kadar sözünün eri olduğunu.
  • 20-04-2020, 15:23:05
    #6
    @fatii; kraldır. fatii'yi üzmeyin.
  • 20-04-2020, 15:25:09
    #7
    Evet bana da birkaç kez böyle denk geldi, mesela ben yeni üyeyim kuralları ne kadar okusam da unutuyordum artık alıştım da neyse özet geçeyim. Twitter hesap satışı ile ilgili konu açmıştım, bana 2 ay üyelik süresinin geçme şartı ve +10repsiz yasak olduğunu söyledi ve hemen konuyu kilitledim kaldırmak istedim. Report etmiş ve yorumda kendi reklamını yapıyordu Twitter hesabı satıyorum falan diye. İnsanlar neden böyle anlamıyorum.
  • 20-04-2020, 15:26:23
    #8
    Bu işleri pek bilmediklerin'den kaynaklanıyor fatii
  • 20-04-2020, 15:27:16
    #9
    igtr.net
    FitSayfam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam allah kolaylık versın tıcaret de oluyor boyle seyler sabır herseyın ılacı sız durust olun hersey sızden yana olacaktır. reklam ıcın bende gorusme saglıyabılırım sızlerle ıcerıklere gore tesekkur eder basarılar dılerım.
    Hocam teşekkür ederim ne yapalım piyasayı bilmediği için sorun bize patlıyor

    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm sorun müşterinin piyasayı bilmemesinden ve muhtemelen tanıdığı tarafından kandırılmasından kaynaklanmış. Bilmiyorki Fatih hocamın sonuna kadar sözünün eri olduğunu.
    Aynen tanıdıktan alsın gizli hesaba gönderim dedim Bakalım gizli hesaptan gönderim fiyatı ne kadar olacak 25 tlye alabilecek mi çok merak ettim

    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @fatii; kraldır. fatii'yi üzmeyin.
    Sağol kral valla ben insanlara artık gerçekten alıyorsan al almıyorsan alma davranacam. Çünkü ben o kadar anlatıyorum ama anlamıyor ve beni bilen biliyor kimseye yalan konuşmam. Geçen bir tane sağlayıcım çok hızlı atıyor düşüyor diye daha uygun olmasına rağmen kendim karım çok olmasına rağmen bıraktığımı sen kendin biliyorsun. Yani çekiliş ile olmadığına kendim inandığım için bıraktım. Ben müşteriye asla kendim inanmadığım şeyi satmam



    berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bana da birkaç kez böyle denk geldi, mesela ben yeni üyeyim kuralları ne kadar okusam da unutuyordum artık alıştım da neyse özet geçeyim. Twitter hesap satışı ile ilgili konu açmıştım, bana 2 ay üyelik süresinin geçme şartı ve +10repsiz yasak olduğunu söyledi ve hemen konuyu kilitledim kaldırmak istedim. Report etmiş ve yorumda kendi reklamını yapıyordu Twitter hesabı satıyorum falan diye. İnsanlar neden böyle anlamıyorum.
    Biraz öyle malesef hocam. Hayırlısı inşallah sizde güzel satışlar yaparsınız

    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işleri pek bilmediklerin'den kaynaklanıyor fatii
    sorun değil gitsin arkadaşından alsın arkadaşı 10 tl kar koysun ona versin banane