berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Oda direk olarak gizli hesaba gönderim yapmıyorsanız bot o zaman dedi. "

bu cümle yeter zaten
Aynen öyle hocam Gizli hesaba gelmiyorsa o zaman bot