Merhaba dün buradan r10 dan bir arkadaş konusuna yazdım satıyorum diye sonra fiyat gayet uygun satıyorum. Bana dedi ki kesin organik mi kesin dedim. Daha sonra ise dedi başka biri sizin gönderdiklerinize bot diyor o kadar uyguna olamaz diyor.

Kendisine şunu söyledim: Eğer bot gönderilirse iade sağlarım diye. Tama dedi sipariş verdi.

Ve bu gün sabah uyandım: Hocam işimiz yalan oldu gibi birmesaj atmış.
Ben siparişe baktım hesap gizli.

Kişiye şunu dedim gizli hesap olduğu için gönderim sağlanmaz.

Oda direk olarak gizli hesaba gönderim yapmıyorsanız bot o zaman dedi.

Bende iadesini sağladım.

1. Sorun: Kİşi piyasayı bilmiyor. Ve smm panellerin bri çoğunda o fiyata satılıyor. Ve o bot diyen kişide o smm panellerden birinden atacak ve ona gizli hesaba gönderim yapılmayacağını söyeyecek.
2. Sorun: R10 da başkasını kötülemek bu kadar kolay mı? Yani mesela bilmeden kişi bot atıyor diyen diğer kişi iftira atıyor. Ben uzun süredir bu işteyim her zaman smm panel kullanıcılarına ve smm panel sahiplerine yardımcı oldum. R10 da smm panel sahipleri yenilerin hepsi benim onlara ne kadar yardımcı olduğumu bilir. Eski panelleride asla rakip görmem yani iyiyse iyi derim.

Bilmeden konuşmayın.