Evet bana da birkaç kez böyle denk geldi, mesela ben yeni üyeyim kuralları ne kadar okusam da unutuyordum artık alıştım da neyse özet geçeyim. Twitter hesap satışı ile ilgili konu açmıştım, bana 2 ay üyelik süresinin geçme şartı ve +10repsiz yasak olduğunu söyledi ve hemen konuyu kilitledim kaldırmak istedim. Report etmiş ve yorumda kendi reklamını yapıyordu Twitter hesabı satıyorum falan diye. İnsanlar neden böyle anlamıyorum.