• 19-04-2020, 03:59:31
    #19
    Seulys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Benim 5 buçuk aylık samoyed cinsi bir erkek köpeğim var. Günün belirsiz saatlerinde enerji patlaması yaşıyor ve evde deliler gibi koşup bize saldırıyor. Yeni yeni dişlerini döküp yeni dişler çıkarıyor ama evdeki herkesi çılgınlar gibi ısırdığı için hepimiz çok gerginiz.
    Oğlumu çok seviyorum ama gecenin 3ünde çılgınlar gibi hiç durmadan havlaması keyfimi çok bozuyor. Sizce bu dönemi ne zaman atlatacak? Bunu yaşayan başka dost sahibi arkadaşlar var mı aramızda bana fikirlerinizi belirtir misiniz?
    5.5 aylık diyorsun yani cevabı zaten kendin veriyorsun enerji patlaması için ) 2 yaşından sonra ufak ufak olgunlaşmaya başlar, 3-4 sonrası ise oturaklı tavırlara geçer Tadını çıkar, her dönemi ayrı keyifli oluyor !
  • 19-04-2020, 04:10:50
    #20
    Köpek yavaş yavaş ergenlik dönemine girdiği için biraz enerjik olabilir, bol bol yürümesi, koşması lazım. Benim canavar hiç durmuyordu o aylarda.
  • 19-04-2020, 19:47:11
    #21
    https://youtu.be/Zi2J5zrN-sA

    Bu bölümdeki ilk kedi çok agresif sahibine falan saldırıyor. Çözümü izleyin isterseniz.
  • 19-04-2020, 21:59:19
    #22
    CrazyBunny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal hareketler zamanla düzene girecektir. Şu anda o bir bebek tabiki sabah akşam gece oynayacak eğlenecek
    Yorulsa bile eğlenmekten asla kaçmıyor zaten teşekkürler yorumun için
    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun ısırdığından nolcak, siz de onu ısırın ☺️

    Enerjisi fazla geliyor elbet. Daha çok gezmesi, oyun oynaması gerek ama şu şartlarda zor malesef.
    Bir bilseniz nasıl ısırdığını, gerçekten onun ısırığından ne olacak diye düşünüyorsunuz ama kollarımızı bacaklarımızı kan içinde bırakıyor. Dişleri çok sivri, yeni yeni diş çıkarmaya başladı
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takıldığınız veya sormak istediğiniz soruları pm ile her zaman sorabilirsiniz hocam. Her zaman yardımcı olurum ☺
    Teşekkür ederim düşünceniz için
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.5 aylık diyorsun yani cevabı zaten kendin veriyorsun enerji patlaması için ) 2 yaşından sonra ufak ufak olgunlaşmaya başlar, 3-4 sonrası ise oturaklı tavırlara geçer Tadını çıkar, her dönemi ayrı keyifli oluyor !
    Ben açıkcası 1 yaşından sonra yavaş yavaş sakinleşmesini bekliyorum ama bakalım tabi
    nizmucahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köpek yavaş yavaş ergenlik dönemine girdiği için biraz enerjik olabilir, bol bol yürümesi, koşması lazım. Benim canavar hiç durmuyordu o aylarda.
    Evet veterinerimiz de aynısını söylüyor. Biraz ergenlik dönemini zor geçiriyoruz biz Dostunuz çok tatlı maşallah. Benim için mıncırın
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://youtu.be/Zi2J5zrN-sA


    Bu bölümdeki ilk kedi çok agresif sahibine falan saldırıyor. Çözümü izleyin isterseniz.
    Aynı benim oğlum. Teşekkür ederim izleyeceğim
  • 19-04-2020, 22:07:32
    #23
    whm
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seulys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Benim 5 buçuk aylık samoyed cinsi bir erkek köpeğim var. Günün belirsiz saatlerinde enerji patlaması yaşıyor ve evde deliler gibi koşup bize saldırıyor. Yeni yeni dişlerini döküp yeni dişler çıkarıyor ama evdeki herkesi çılgınlar gibi ısırdığı için hepimiz çok gerginiz.
    Oğlumu çok seviyorum ama gecenin 3ünde çılgınlar gibi hiç durmadan havlaması keyfimi çok bozuyor. Sizce bu dönemi ne zaman atlatacak? Bunu yaşayan başka dost sahibi arkadaşlar var mı aramızda bana fikirlerinizi belirtir misiniz?
    Hocam bendede pomerian ve belçika kurdu var hatta şuanda belçika kurdu yanımda telvizyon izliyor , belçika kurdu çok sakin tipine göre ama pomeria 1 saniye bile yerinde durmuyor nerdeyse hiç uyumuyor. Komşular gözleriyle takip etmekte zorlandığını söylüyor.

    veteriner'e sordum ' ben 15 yıllık veterinerim , çok sokak köpeği tedavi ettim hiç biri isirmadı , beagle cinsi köpek narkoz altında beni isirdi.' demişti.

    Bakınız, Belçika kurdu ne kadar sakin

  • 19-04-2020, 22:12:56
    #24
    Isırma konusunda bir tavsiyede daha bulunayım. Isırma oyuncakları var diş çıkarma döneminde idealdir bu oyuncaklar. Hem diş temizliklerini de yapmış oluyorlar. Ben oyuncak almadım. Haftada bir kaç kez kasaptan kemik alıyorum kemiriyor. Gün içerisinde onun için bir uğraşta olmuş oluyor hem de dişleri temizleniyor. Çok pahalı da değil o kemikler.

    Ya oyuncak alın ya da haftada 1-2 kez kemik alın