Konu
Köpeği olanlar bunu yaşıyor mu?
19-04-2020, 04:10:50
#20
nizmucahit
Köpek yavaş yavaş ergenlik dönemine girdiği için biraz enerjik olabilir, bol bol yürümesi, koşması lazım. Benim canavar hiç durmuyordu o aylarda.