Merhabalar,
Benim 5 buçuk aylık samoyed cinsi bir erkek köpeğim var. Günün belirsiz saatlerinde enerji patlaması yaşıyor ve evde deliler gibi koşup bize saldırıyor. Yeni yeni dişlerini döküp yeni dişler çıkarıyor ama evdeki herkesi çılgınlar gibi ısırdığı için hepimiz çok gerginiz.
Oğlumu çok seviyorum ama gecenin 3ünde çılgınlar gibi hiç durmadan havlaması keyfimi çok bozuyor. Sizce bu dönemi ne zaman atlatacak? Bunu yaşayan başka dost sahibi arkadaşlar var mı aramızda bana fikirlerinizi belirtir misiniz?
5.5 aylık diyorsun yani cevabı zaten kendin veriyorsun enerji patlaması için

) 2 yaşından sonra ufak ufak olgunlaşmaya başlar, 3-4 sonrası ise oturaklı tavırlara geçer

Tadını çıkar, her dönemi ayrı keyifli oluyor !