Normal hareketler zamanla düzene girecektir. Şu anda o bir bebek tabiki sabah akşam gece oynayacak eğlenecek
Yorulsa bile eğlenmekten asla kaçmıyor zaten teşekkürler yorumun için
Onun ısırdığından nolcak, siz de onu ısırın ☺️
Enerjisi fazla geliyor elbet. Daha çok gezmesi, oyun oynaması gerek ama şu şartlarda zor malesef.
Bir bilseniz nasıl ısırdığını, gerçekten onun ısırığından ne olacak diye düşünüyorsunuz ama kollarımızı bacaklarımızı kan içinde bırakıyor. Dişleri çok sivri, yeni yeni diş çıkarmaya başladı
Takıldığınız veya sormak istediğiniz soruları pm ile her zaman sorabilirsiniz hocam. Her zaman yardımcı olurum ☺
Teşekkür ederim düşünceniz için
5.5 aylık diyorsun yani cevabı zaten kendin veriyorsun enerji patlaması için

) 2 yaşından sonra ufak ufak olgunlaşmaya başlar, 3-4 sonrası ise oturaklı tavırlara geçer

Tadını çıkar, her dönemi ayrı keyifli oluyor !
Ben açıkcası 1 yaşından sonra yavaş yavaş sakinleşmesini bekliyorum ama bakalım tabi
Köpek yavaş yavaş ergenlik dönemine girdiği için biraz enerjik olabilir, bol bol yürümesi, koşması lazım. Benim canavar hiç durmuyordu o aylarda.
Evet veterinerimiz de aynısını söylüyor. Biraz ergenlik dönemini zor geçiriyoruz biz

Dostunuz çok tatlı maşallah. Benim için mıncırın
Aynı benim oğlum.

Teşekkür ederim izleyeceğim