Merhaba arkadaşlar.
Bu aralar nedense boyuma biraz fazla taktım ve uzatmak için araştırmalarda bulundum.
Aslında boyum ideal. 1.75 boyundayım.Yinede ne uzarsam kar diyerek egzersizlere bugün başladım üstüne birde barfiks çubuğu satın alıp kapıya astım.
Günün belli aralıkları demire asılıp egsersizleri yağacağım ve her akşam 250 Ml süt içeceğim.
İşin büyük çoğunluğu genetik aslında fakat yinede spor her türlü iyidir.Amacım genetik sınırın limitine ulaşmak.
Etkisini görürsem konuyu ilerleyen zamanlarda güncelleyip yaptığım egzersizleri ekleyeceğim.
Şuan Boyum : Ayakkabısız 1.75
Yaş : 19
Herhangi bir kötü alışkanlığım yoktur. (Sigara - Alkol )
Boy Uzatma Çalışmam 13.04.2020
24
●597
- 13-04-2020, 16:58:54
- 13-04-2020, 17:00:49Üyeliği durdurulduKesinlikle genetik faktör etkisi daha fazla.WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama genetik diye hiçbir şey yapmadan beklemek olmaz
- 13-04-2020, 17:02:42Üyeliği durduruldu19ygdmrky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yeni nesilde aslında boy yoktur lise 1-2 ye gidenlere bakıyorum hepsi 1.40-1.50Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşınız itibari ile kemiklerin olgunluğu daha fazladır sizde. Babamın boyu 1.72 ama benden uzun duruyor normal bakınca

insan kendini sagliklu, guclu hissedince vucuduna takmiyor