• 13-04-2020, 16:58:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Bu aralar nedense boyuma biraz fazla taktım ve uzatmak için araştırmalarda bulundum.
    Aslında boyum ideal. 1.75 boyundayım.Yinede ne uzarsam kar diyerek egzersizlere bugün başladım üstüne birde barfiks çubuğu satın alıp kapıya astım.
    Günün belli aralıkları demire asılıp egsersizleri yağacağım ve her akşam 250 Ml süt içeceğim.

    İşin büyük çoğunluğu genetik aslında fakat yinede spor her türlü iyidir.Amacım genetik sınırın limitine ulaşmak.
    Etkisini görürsem konuyu ilerleyen zamanlarda güncelleyip yaptığım egzersizleri ekleyeceğim.

    Şuan Boyum : Ayakkabısız 1.75
    Yaş : 19
    Herhangi bir kötü alışkanlığım yoktur. (Sigara - Alkol )
  • 13-04-2020, 16:59:41
    #2
    süt içmeye devam et zamanla birde genetik zaten %95 i bence
  • 13-04-2020, 16:59:58
    #3
    Kaç yaşındasın?
  • 13-04-2020, 17:00:08
    #4
    SEO & PR 5421044962
    bende 171 de seviniyorum yeni nesil maşallah bir boy var
  • 13-04-2020, 17:00:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süt içmeye devam et zamanla birde genetik zaten %95 i bence
    Kesinlikle genetik faktör etkisi daha fazla.
    Ama genetik diye hiçbir şey yapmadan beklemek olmaz
  • 13-04-2020, 17:01:00
    #6
    Sütü yatmadan önce iç daha iyi olur.
  • 13-04-2020, 17:01:38
    #7
    Maks 1-2 santim daha uzarsin dahada uzamazsin cok bi sey bekleme, ama spora bahane olmus olur insan kendini sagliklu, guclu hissedince vucuduna takmiyor
  • 13-04-2020, 17:02:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ygdmrky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşındasın?
    19
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 171 de seviniyorum yeni nesil maşallah bir boy var
    Yeni nesilde aslında boy yoktur lise 1-2 ye gidenlere bakıyorum hepsi 1.40-1.50

    Yaşınız itibari ile kemiklerin olgunluğu daha fazladır sizde. Babamın boyu 1.72 ama benden uzun duruyor normal bakınca
  • 13-04-2020, 17:03:15
    #9
    Kilo kaç?