Merhaba arkadaşlar.

Bu aralar nedense boyuma biraz fazla taktım ve uzatmak için araştırmalarda bulundum.
Aslında boyum ideal. 1.75 boyundayım.Yinede ne uzarsam kar diyerek egzersizlere bugün başladım üstüne birde barfiks çubuğu satın alıp kapıya astım.
Günün belli aralıkları demire asılıp egsersizleri yağacağım ve her akşam 250 Ml süt içeceğim.

İşin büyük çoğunluğu genetik aslında fakat yinede spor her türlü iyidir.Amacım genetik sınırın limitine ulaşmak.
Etkisini görürsem konuyu ilerleyen zamanlarda güncelleyip yaptığım egzersizleri ekleyeceğim.

Şuan Boyum : Ayakkabısız 1.75
Yaş : 19
Herhangi bir kötü alışkanlığım yoktur. (Sigara - Alkol )