19
bende 171 de seviniyorum yeni nesil maşallah bir boy var
Yeni nesilde aslında boy yoktur lise 1-2 ye gidenlere bakıyorum hepsi 1.40-1.50
Yaşınız itibari ile kemiklerin olgunluğu daha fazladır sizde. Babamın boyu 1.72 ama benden uzun duruyor normal bakınca