• 07-04-2020, 02:42:32
    #28
    Konu sahibi Apple cihaz kullanmadığını söylemiş arkadaşlar. Büyük ihtimalle kart bilgileri çalınmış. Bankaya harcama itirazı açınca 3 ay falan bekliyosunuz hocam. Önce Apple ile iletişime geçmeyi deneyin bence.
  • 07-04-2020, 02:43:13
    #29
    kara para haklamanin kolay yolu size kötü opmuş hocam
  • 07-04-2020, 02:43:40
    #30
    https://www.r10.net/off-topic/218741...ar-dikkat.html
    Konumu inceleyin hocam aynısı basıma gelmişti. Hemen kartı geçici olarak kapatıp itirazda bulunun. 3d kullanılmadan çekildiği için iadenizi yapıyorlar. Ayrıca yeni kart talebinde bulunun
  • 07-04-2020, 02:46:26
    #31
    benim de apple dan bin TL ye yakın çekim olmuştu
  • 07-04-2020, 02:47:17
    #32
    Enpara kullananlar için ek önlem olarak paranızı vadesizde tutmayın bence günlük hesap açıp paranızı orta tutmanızda fayda var böyle şeylerin önüne geçmiş olursunuz, geçmiş olsun.
  • 07-04-2020, 02:47:53
    #33
    3d olmayan tüm ödemeleri itiraz edip alabilirsiniz
  • 07-04-2020, 02:52:10
    #34
    iyisite.NET
    Acilen kartınızı kapattırıp, yeni kart talebinde bulunduktan sonra harcama itiraf formu yollamalısınız.

    Beraberinde apple ulaşma şansınız varsa onlara da ulaşın.
  • 07-04-2020, 02:56:35
    #35
    Hayatımda hiç apple kullanmadım. Veyahut daha önce hiç alışveriş yapmadım. Şimdi ne bankayı arayabiliyorum ne başka bir şey yapabiliyorum. Sabah halledeceğim artık. Parayı birikim hesabına aldım artık çekemezler. Allah'tan erken fark ettim...

    Çok teşekkür ederim ilginiz için. Umarım çözülür, gecem b*k oldu.
  • 07-04-2020, 03:04:13
    #36
    benım cocuklar oyun android oyunları oynarken uyelık yapmıslardı otomatık dire 20 tl kestiler farkettim bankayaı aradım üyeliği iptal ettirdim internet alişverısını kapatım oldu eger acıksa alısverısınız ınternete hemen kapatın bankayı arayın