• 07-04-2020, 02:30:49
    #1
    Merhabalar, az önce fark ettim. Banka hesabımdan seri şekilde para çekilmiş. Bu nedir? Ne yapabilirim?

    https://hizlires.im/d/o2OOGpwE.jpeg

    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda hiç apple kullanmadım. Veyahut daha önce hiç alışveriş yapmadım. Şimdi ne bankayı arayabiliyorum ne başka bir şey yapabiliyorum. Sabah halledeceğim artık. Parayı birikim hesabına aldım artık çekemezler. Allah'tan erken fark ettim...

    Çok teşekkür ederim ilginiz için. Umarım çözülür, gecem b*k oldu.
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemleri tamamladım. Başına gelebilecek kişiler için yaptığım işlemleri yazıyorum;

    Banka iade süreci çok fazla uzun sürdüğü için öncelikle Apple müşteri desteklerini aradım. Iade işlemi istedim ve iade işlemini başlattılar. Apple iade süreci daha kısa sürüyormuş.
    Daha sonra Enpara müşteri hizmetlerini aradım ve durumdan bahsettim. Kart bilgilerinin değiştirileceğini söylediler. Gelecek iadenin etkilenmemesini istedim, sorun olmayacağını söylediler.
    Bu süreçte hesabımı internetten alışverişe kapattırdım.

    Bilginiz olsun.
  • 07-04-2020, 02:32:48
    #2
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, az önce fark ettim. Banka hesabımdan seri şekilde para çekilmiş. Bu nedir? Ne yapabilirim?

    https://hizlires.im/d/o2OOGpwE.jpeg
    itunes yazıyor acaba müzik dinlerken satın mi aldınız ilginç
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2020, 02:33:30
    #3
    Açıklamalarına bakın hocam apple biseler çekmiş sizden onaysız nasıl çekiyor bankayla görüşün bi.
  • 07-04-2020, 02:33:34
    #4
    Eğer otomatik yenilenecek bir ürünün tarihi vs değilse acilen kartı internet alışverişlerine kapatın hocam. Müşteri hizmetlerini arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz
  • 07-04-2020, 02:33:37
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itunes yazıyor acaba müzik dinlerken satın mi aldınız ilginç
    Yok hocam hayır. Apple kullanmıyorum dahi. Hayatım boyunca kullanmadım yani.
  • 07-04-2020, 02:33:42
    #6
    Uygulama yada oyuna aboneliğiniz varmı ? İptal formu doldurup gönderin hemen onaylanırsa iptal edilir.
  • 07-04-2020, 02:33:48
    #7
    İndirdiğini, satın aldığınız uygulamaların satın alma işlemleri. İade başvurusunda bulunabilirsiniz. Aynı hızda iade olur. İptal etmezseniz her ay düzenli çekebilir. Çocuğa filan verdiyseniz rast gele al demiş olabilir.
  • 07-04-2020, 02:33:53
    #8
    App store girip bakın satın alınmalarda yazar.
  • 07-04-2020, 02:33:53
    #9
    kartınız çalınmış hocam. i tunes 3d scuresiz çekiyo