Merhabalar, az önce fark ettim. Banka hesabımdan seri şekilde para çekilmiş. Bu nedir? Ne yapabilirim?
https://hizlires.im/d/o2OOGpwE.jpeg
Hayatımda hiç apple kullanmadım. Veyahut daha önce hiç alışveriş yapmadım. Şimdi ne bankayı arayabiliyorum ne başka bir şey yapabiliyorum. Sabah halledeceğim artık. Parayı birikim hesabına aldım artık çekemezler. Allah'tan erken fark ettim...
Çok teşekkür ederim ilginiz için. Umarım çözülür, gecem b*k oldu.
İşlemleri tamamladım. Başına gelebilecek kişiler için yaptığım işlemleri yazıyorum;
Banka iade süreci çok fazla uzun sürdüğü için öncelikle Apple müşteri desteklerini aradım. Iade işlemi istedim ve iade işlemini başlattılar. Apple iade süreci daha kısa sürüyormuş.
Daha sonra Enpara müşteri hizmetlerini aradım ve durumdan bahsettim. Kart bilgilerinin değiştirileceğini söylediler. Gelecek iadenin etkilenmemesini istedim, sorun olmayacağını söylediler.
Bu süreçte hesabımı internetten alışverişe kapattırdım.
Bilginiz olsun.