• 07-04-2020, 02:36:08
    #19
    Hocam adam hayatımda Apple kullanmadım demiş
  • 07-04-2020, 02:36:31
    #20
    VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple'ın ödeme ayrıntılarından bakın hocam o parayı ödemiyorlar aynı şekilde bir uygulama yüzünden 200 TL gibi bir rakamı hiç ettiler.Geçmiş olsun
    Bana ödeme yaptılar. Onun matbu bir evrağı var. Şüpheli işlemlerde. Zararı banka karşılıyor.
  • 07-04-2020, 02:37:04
    #21
    Bütün ümidim gençliktedir
    Aynısı bana da olmuştu. Google Play'den arka arkaya çekilmiş. Araştırdım ve gördüm ki, kızım oyun içerisinde bir şeyler satın almış. Google'ye yazdım durumu ve 3 gün içinde iade ettiler parayı. Farklı bir cihazdan senin mail adresinle giriş yapılmış olabilir. O cihazı da bir çocuk kullanıyor olabilir. Bu ihtimali de bir düşün. Apple ile de iletişime geçip, bilgin olmadan çekim yapıldığını yazabilirsin.
  • 07-04-2020, 02:37:58
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam apple müşteri hizmetlerini arayacak iphone kullanmadığınızı işlemin sizin yapmadığınızı bildirirseniz geri iade yaparlar
  • 07-04-2020, 02:38:35
    #23
    Kartınız başkasının eline mi geçti acaba.
  • 07-04-2020, 02:39:07
    #24
    Kart bilgileriniz çalınsa 30 40 lira çekip bırakmazlar diye düşünüyorum hocam detaylı inceleyin isterseniz
  • 07-04-2020, 02:40:45
    #25
    Kartınız çalınmış olabilir geçmiş olsun apple ve banka ile iletişime geçip iade talebi oluşturun umarım alabilirsiniz.
    Benimde youtube premiumda kartım kayıtlı kalmış sabah 30tl çekmiş 2 kere iade istedim mail atıp.
  • 07-04-2020, 02:41:30
    #26
    Muhtemelen kart bilgileriniz çalındı deneme çekimleri yapıldı.
    Kartı online alışverişe kapatıp harcama itirazı yapın.
  • 07-04-2020, 02:42:10
    #27
    internet alışverişinizde mutlaka sanal kart kullanın.

    Benim de başıma böyle birşey geldi.10 dk da 3 bin TL alışveriş yapılmış. Anında telefon açtık müşteri hizmetlerine ve kapattık. 15 gün sonra parayı tekrar iade ettiler