internet alışverişinizde mutlaka sanal kart kullanın.

Benim de başıma böyle birşey geldi.10 dk da 3 bin TL alışveriş yapılmış. Anında telefon açtık müşteri hizmetlerine ve kapattık. 15 gün sonra parayı tekrar iade ettiler