Konu sahibi Apple cihaz kullanmadığını söylemiş arkadaşlar. Büyük ihtimalle kart bilgileri çalınmış. Bankaya harcama itirazı açınca 3 ay falan bekliyosunuz hocam. Önce Apple ile iletişime geçmeyi deneyin bence.